Supplier registry · Liquidator · Shorewood, IL

Shorewood Liquidators Inc. reviews

NOT YET SCORED UNCLAIMED PROFILE
A- BBB rating · 37 complaints 30 reviews elsewhere · 1.2 / 5

Mixed: street address on the site, BBB A- · 48 reviews · 37 complaints, no domain — as of .

Facts the registry checked, not an endorsement.
What the registry checked
Street address
21460 SW Frontage Rd, Shorewood, IL 60404
Phone
(815) 630-2833
BBB rating
A- · not accredited37 complaints, 5 closed in the last 12 months
Reviews on Closo
0
Reviews elsewhere
30
Closo orders
0
Reliability score
Not yet scored
Sources: BBB, checked Oct 6, 2026.
30reviews of this company on other sites, 1.2 / 5 there — not counted in the Closo rating.

Questions buyers ask about Shorewood Liquidators Inc.

Four questions, answered from the record: the company's public footprint.

01

Is Shorewood Liquidators Inc. legit?

Mixed: street address on the site, BBB A- · 48 reviews · 37 complaints — as of Oct 9, 2026. These are facts the registry could check, not an endorsement.

02

Shorewood Liquidators Inc. reviews: what buyers say

47 reviews, 1.1 out of 5 on average. None of them comes from a Closo order yet — Closo counts only reviews from a purchase it can see.

03

Shorewood Liquidators Inc. liquidation: what they sell

A liquidator. That is what the registry holds about the goods.

04

Where does Shorewood Liquidators Inc. ship from?

The registry records Shorewood Liquidators Inc. at 21460 SW Frontage Rd, Shorewood, IL — the address on the company's public footprint. Shipping terms are agreed with the supplier; Closo does not quote them here.

On the record
Kind
Liquidator
Where
Shorewood, IL
Categories
1
About the company

What Shorewood Liquidators Inc. sells

A liquidator.

Liquidators

What the registry holds about the goods. Facts it can check — address, domain, payment methods — feed the score.

How this profile scores
Physical address
Found
Reviews on Closo
0
Reviews elsewhere
30
Closo orders
0
Reliability score

How this profile is scored

Every supplier is scored from 0 to 100 on facts we can check ourselves — not on what the company says about itself. This profile has no score yet: the checks run automatically as the record fills, and no supplier can pay to change a score.

0orders on Closo so far
Liquidator

Buying from Shorewood Liquidators Inc.

BBB ratingA-37 complaints, 5 closed in the last 12 months; not accredited. As of Oct 6, 2026

Ratings are quoted from Google and the Better Business Bureau as the registry found them on the dates shown. Closo does not add them to its own score; the score counts only facts it checks itself.

Shorewood Liquidators Inc. reviews

No Closo reviews yet; 30 reviews on other sites. Closo counts only reviews from a purchase it can see.

No reviews on Closo yet.
Bought from this supplier? Attach any proof of a direct purchase — invoice, payment confirmation, order email — and yours will be the first that counts here: write a review.

Elsewhere 30 · 1.2/5

Steven M★★★★★via BBB

I was sold an item open box/new. The chair is missing all screws to assemble and the whole arm of the chair including other parts. The chair is completely functionless. There response : Im afraid Im unable to assist further with this matter at this time.

Paticia S★★★★★via BBB

Ok, so I am aware that some of your items are not as described. I have been burned numerous times and should know better!! So I got that, but for you all to accept items from sellers that you don't ask if they are even working is ridiculous. I purchased 2 ice makers and neither worked, why would I purchase items in the box that don't work!! For parts, what parts??? I figure if you are going to let people sell items to you (you get paid and you get paid when they are sold!!!) then you sell them under your company name. You can least ask them if the the item is working??? Then if you get a compl

steven l★★★★★via BBB

Purchased several items this week. I receive an email stating that "We are reaching out to inform you that the initial shipping quote for the Ninja Frieside360 was incorrect. The actual cost to ship this item is over $300. They offered to ship if I pay the difference in freight shipping, cancel the order for full refund, or arrange to come pick up at their location. This comes in almost 24 hours after I had one the auction and paid for my invoice. Comes down to the fact I won the item in auction fair and square at $150. They retail for $499 on ******. I'm sorry you messed up but the auction en

Her C★★★★★via BBB

Buyer Beware Items Not Tested or Accurately Described Be very careful bidding here. Many of the items do not appear to be tested or properly inspected before being listed.I received a picture frame that was described as apparently new, but it arrived cracked. I also purchased what was listed as a queen-size mattress, and it turned out to be a full size. Thats not a minor issue thats a completely different ********** seems like many of these items are customer returns, which buyers already understand when bidding. However, there should still be basic quality control to verify that items are fun

james b★★★★★via BBB

We have been going to sliBuy for years now & as can be expected the product can be less than what was thought. I do feel that they do their best to show pictures & describe the items as close as possible & we understand they are ******************* can never be guaranteed. We keep that in mind & bid accordingly However we did have a situation last week where our product could not be located when we went for pick up. It was a substantial ************ was beside myself since that had never happened & we were in dire need of this item. They referred me accordingly & I got the assistance from ****

Nick S★★★★★via BBB

Bought 2 appears new dewalt 2gal 20v vacuums. Both do not work with my dewalt 20v batteries. My batteries work on all my other dewalt products i own. Even went to buy a new 20v battery to see if it worker and didnt. Slibuy didnt accept my return nor give me a full refund. Like come on, now im out $163 because you all sold junk. How is that even fair.

Reviews published on other review sites, quoted as they appear there; they are not part of the Closo rating.

Complaints filed with BBB

The Better Business Bureau profile the registry matched by name and town, as of Oct 6, 2026.

BBB ratingA-not accredited
Complaints, 3 years375 closed in the last 12 months
BBB reviews481.1 out of 5 on average
Matched byname and townsame name in the same town

The BBB grades how a company answers complaints and how long it has been in business; it does not test the goods. A rating alone is not a verdict.

37 complaints in the last 3 years, five closed in the last 12 months. Filed by buyers with the Better Business Bureau; the company's replies are shown as BBB published them.

Product IssuesAnswered

June, 23, 2026 They forfeited my $20 item that I paid for because I did not pick it up a day earlier! This is bad and mean customer policy, This is cruel to not give me my item that I paid for. Especially, after all the money I spent at this business. I had a death in the family and rescheduled my pickup but they still purposely forfeited this one item. I have all good intentions and do not complain about all the garbage, incomplete listings, missing pics, missing parts etc. But forfeiting my purchased that I bought and did not pick up one day earlier that I rescheduled is wrong. I called the …

Company response · Jul 9, 2026

We are very sorry to hear about the personal difficulties you were experiencing, and we understand how stressful it can be to manage unexpected events while also trying to pick up purchased items. We never want a customer to feel mistreated, and we regret that this situation left you feeling that way.To clarify the timeline:The item was purchased on June 2. Per our policy, we allow 3 days after pa…

Service or Repair IssuesAnswered

i made a purchase through their app for a turntable system with speakers retailer at $389 and upon picking up and inspecting my item i received two speakers in used condition with a manual on the turntable which wasn't included. when i attempted to reconcile with company for refund or credit they refused stating "it's a ******" despite misrepresenting the item

Company response · Apr 16, 2026

Hello,I apologize that the item did not meet your expectations. At this time a full refund has been issued back to your original payment method and you may dispose of the item. Please feel free to reach out to us at ********************************** for any further questions or concerns.

Product IssuesAnswered

I am filing a complaint against ************************** regarding multiple problematic purchases and misleading listings.I am a premium member and purchased around 10 items recently. At least 5 of them had serious issues. My concern is not minor imperfections, but items that are unusable, incomplete, or misrepresented.Examples:- A toner listed as Brother ******* appears non-genuine (opened packaging, toner residue, authenticity questionable).- A Craftsman hedge trimmer listed with battery and charger does not power on at all and cannot be tested.- A Kobalt pole saw listed as Appears New is …

Company response · Apr 9, 2026

Hello,

Thank you for reaching out. I apologize for the trouble you have experienced with your items.

After reviewing your account, I see that these items were purchased and picked up in August and November 2025. Unfortunately, because more than six months have passed since the original purchase, we are unable to offer a return or credit.

Per our policy, all items are sold as-is. Items listed i…

Service or Repair IssuesAnswered

On 10/14/2025 I purchased a 5 piece patio furniture set and 4 round table with cushions. The description said it was new/other. No other notes were indicated. I purchased it for $165.10. Upon picking it up and opening it, I noticed that the table is missing a leg and it did not come with screws. I emailed the company to inform them that I did not know it mas missing anything and now the table is unusable. They replied back that even though it says new it might be missing parts. They did not offer a refund all they said was to contact the manufacturer. I emailed them back asking if they knew wh…

Company response · Oct 22, 2025

Hello ********,Thank you for reaching out. I'm sorry to hear that your item arrived with missing components. As noted in our auction listing, items categorized as "new/other" may include minor or significant missing parts. Our team does not inspect or test items for completeness or functionality prior to listing. Regrettably, this item does not meet the criteria outlined in our return policy, and …

Product IssuesAnswered

I paid for an item 7/14/2025 and kept rescheduling since 7/14/2025 each rescheduling got APPROVED which their policy you can get an extension if you reach out to them which I did by rescheduling. When I could no longer reschedule on the site I emailed them to reschedule and it got approved. But they are saying my items been re-listed for months and no one ever told me until 10/10/2025. I NEVER missed an appointment they re-sold the items I paid for without any notice. Now are trying to use policy for their wrongdoings. They told me that even if I came to my appointment that I was going to leav…

Company response · Oct 16, 2025

Hello ******,I apologize that your items were not available for pickup. Your invoice was paid for on 7/14/25, and you did not confirm a pickup date until 10/1/2025. The appointment was missed by you, and the items were forfeited due to non-pickup. Per our policy, you have 6 days after payment to pick up since you are a plus member. We cannot guarantee items to be held any longer than that time fra…

Service or Repair IssuesResolved

I was bidding on an item at SLIBUY the picture the main picture they used to advertise the item is of a commercial grade $3000.00 water slide, the item I received is not at all like the color image but a small $380.00 waterslide. Very distinctly different. We contacted the sellers and they said nothing they can do. This item was listed as a shelf pull which by their listing is sealed and never used, this item was also opened by them and they could clearly see that the item was not the one they listed. However they will not even offer a store credit. This was bid on 7/30/2025 and picked up on t…

Company response · Aug 21, 2025

Hello,I am sorry to hear that your item was not as expected. Upon checking the listing, I can see that the correct item was photographed, however there was an incorrect stock image used in the listing. At this time, we ask that you please return the item for a full credit back to your account. If you have any further questions or concerns, please reach out to us at ********************************…

Source: the company's BBB profile, as of Oct 6, 2026.

Buying from a supplier you don't know yet

This company has no orders on Closo. Pay the way that leaves the money in your reach until the pallet is in your hands.

What a protected order gives you

  • Escrow on every orderYour payment sits with Closo and is not paid out while the lot is on its way.
  • A manifest on every lotBrand, item, size, condition, quantity and unit MSRP — line by line, and you check the delivery against it.
  • 5 business days to checkOpen a dispute inside the window and the money is still held while it is decided.

What no registry can promise

  • Never wire money you can't get backA wire is final. A registry entry is a record of checks, not a guarantee of the deal.
  • No return flowLiquidation lots are final-sale purchases. A claim is monetary, per line, and the goods stay with you.
Live lots on Closo

Manifested lots live on Closo right now — every one ships with its manifest, and your payment is held until you accept delivery.

1 photo
Assortment New
Essence Facial Sheet Mask Moisturizing Skin Care - Snail (24 units) 24 units · Ships parcel
$20 $0.83 / piece
Sells in ~56 days on resale
View lot
6 photos
Assortment In demand
Paparazzi Tahari Claire's Fashion Costume Jewelry Lot 40+ Hoop Stud Earrings 40 units · Ships parcel
$13 $0.34 / piece
Sells in ~30 days on resale
View lot
1 photo
Manifested
Sterling Silver Autumn Tree of Life Pendant · SKU SPP964 1 unit · NWT · Ships parcel
$7 $6.84 / piece
View lot
4 photos
Assortment Trending
Buy Original Air force shoes pallets 120 units · Ships parcel or freight from NY
$991 $8.26 / piece
Sells in ~38 days on resale
View lot
1 photo
Assortment In demand
Recycle Denim Mini Skirts + Crop Blouses 49 pcs 49 units · Ships parcel
$47 $0.96 / piece
View lot
8 photos
Assortment In demand
Assorted Winter Gear Accessories Lot Beanies, Hats, Scarves, Socks (100 Pcs Lot) 100 units · Ships parcel
$330 $3.30 / piece
Sells in ~58 days on resale
View lot
4 photos
Manifested
7812- Cold-Shoulder Authentic African Long Dress (3 PCS PRE-PACK) — One Size (4 - 24) / Print-630 3 units · NWT · Ships parcel
$66 $22.00 / piece
View lot
1 photo
Assortment In demand
500 pcs Vintage Swarovski Rhinestone Lot Fancy Crystal — 500 Pieces 500 units · Ships parcel
Bluebox 1.0 (4)
$26 $0.05 / piece
Sells in ~26 days on resale
View lot

What people look up

What people search about this company, and where on this page the answer is.

Facts first. Then the deal.

a street address that checks out, 30 reviews on other sites — and, on a Closo order, your money held until the pallet arrives.